måndag 10 november 2008

Mamma fyller år!

Idag, den 10:e november fyllde min mamma år! Inte för jag är så duktig på siffror men mamma sa att hon fyllde 23 år??? Som sagt, siffror är jag inte bra på men har bestämt för mig att hon fyllde 23 förra året oxå och mitt minne är det inget fel på!?! Hmmm lite konstigt ändå.... men det är väl sånt man lär sig med tiden. Det blev paketöppning och massa god fika! Det är så kul med kalas för man får träffa alla busfarbröder och mostrar och mormor och farmor, jaa allahopa kommer då. Och det är det bästaste jag vet.

Hur som helst spelar det ingen roll hur gammal mamma är. Hon är min bästaste mamma iallafall.


Super duper GRATTIS på dig kära mamma!


Tack för att du är en sådan underbar mamma och fru.


Stora grattiskramar från PAPPA & Denise.

Inga kommentarer: