fredag 10 oktober 2008

Ett par mysiga fika kvällar!

Den 5:e oktober var Leo och hans familj och fikade hos oss. Det tyckte jag var sååååå himlans skoj då det känns som evigheter sedan jag såg min kompis Leo och hans familj. Vi smaskade på bullar och drack saft och sen när de vuxna fortsatte att dricka kaffe passade jag och Leo på att leka lite med mina leksaker. Hihi. Det var i och för sig på var sitt håll vi lekte men det spelar väl ingen roll. Leo är ju en cool Rocker så man måste ju spela lite svårflörtad! Hihi. Den 10:oktober var Alvar och hans pappa och tog en fika hos oss. Det tyckte jag var på tiden! Det var ju år och dar sedan jag fick träffa Alvar! Det är bara mamma som får träffa Alvars pappa Magnus på jobbet lite då och då! Himlans vad fuskigt! Men idag var de i alla fall förbi hos oss och busade. Det blev fika, bus, mys i soffan med välling och lite posering framför kameran för Alvar och pappa Magnus del. Jätte skoj att Ni kikade förbi. Hoppas vi ses snart igen killen!

Tänk vilken vecka! Fylld med bus! Kan det bli bättre!

Inga kommentarer: