onsdag 29 oktober 2008

Vi tände ett ljus för morfar idag.

Den 29:e oktober var det 3år sedan min morfar gick bort för att bo hos änglarna! Vi var hos hans grav och tände ett ljus till hans minne. Vi hade köpt ett fint hjärta med en röd ros som vi ställde ljuset i. Det blev jätte fint. Den lyste så fint i solnedgångens rödfärgade sken. Tror morfar blir jätteglad när han kikar ner på oss och ser så fint vi gjorde vid hans grav.
Fastän att jag aldrig hann att träffa dig så saknar jag dig massor ändå, morfar. Mamma berättar så mycket om dig när vi tittar på bilder i fotoalbumen. Jag slår vad om att du hade varit jätteskoj att busa med och givetvis en toppen morfar! En toppen morfar är du så klart även idag, fast du inte finns mig nära. Du finns ju alltid nära oss i våra hjärtan, morfar. Du busar säkert med de barn som finns där uppe hos änglarna. Jag älskar dig jättemycket, morfar. Kram från din lilla Denise och din lilla dotter, mamma Anna.


Inga kommentarer: