söndag 3 februari 2008

Tipspromenad vid SOK Viljans stuga!

Den 3:e februari var det så äntligen dags för tipspromenad vid SOK Viljans stuga igen. Vi missade premiären i januari men idag så hängde vi glatt på! Vi var igång redan vid 9 och promenerade. Jag höll mig vaken halvägs, mycket tack vare att mamma körde rally med vagnen men sen så somnade jag gutt i den friska luften.
Efter promenaden blev det som vanligt fika inne i stugan och jag gick på upptäcktsfärd och hittade en korg med leksaker att leka med. Sen hade jag även släpat med mig en mängd kottar från promenaden som jag analyserade lite närmre under fikastunden. Det blev förresten en tävlan inom familjen. Hihi, tyckte det var jätte skoj och se mammas och pappas snopna miner när de blev brädade av storebrosan! Både mamma och pappa skrapade ihop 8 rätt medan brosan fick 9 rätt! Bra jobbat!

Inga kommentarer: