måndag 11 augusti 2008

Fotograferingsplats

Ojojoj vad grejer det är att ordna med inför ett bröllop! Hihi, hur ska mina päron hinna med allt. Hihi. Sen vi kom hem från vår underbara semester på "bästkusten", som farfar säger, har dagarna varit fyllda med tid hos frissa, sminkös, utprovning av kläder och allt möjligt. Inte alltid jag orkar hänga med på allt utan är gladerligen hos mormor och busar istället. Men något jag hängde med på var bl a inspektionen av fotograferingsplatsen där mamma och pappa ska ta sina bröllopsfoton. Det var jätte kul. Jag och pappa flög runt och "posade" medans mamma stod still i mitten och antecknade samt pekade ut nya ställen åt pappa och mig.
Det kommer att bli jätte fina kort! Tänk att dagen snart är här! Så spännande! Hihi. Det ska nog gå bra! Själv så har mamma och pappa köpt en ny fin klänning till mig som jag håller på att vänja mig vid. Har testat den en gång och tyckte inte alls om modellen utan slet och skrek tills klänningen åkte av. Tyckte den var för stor! Är det fest så måste alltså även min klänning vara perfekt! Hihi. Har gett lite anvisningar till mamma som ska sätta sig och sy in kläningen lite. Sen blir den nog bröllopsfin! ;O)

Inga kommentarer: