fredag 15 maj 2009

En dag med pappa hos farmor

Idag har pappa varit ledig och då behöver inte jag gå till dagis utan får jag vara hemma och busa med pappa! Vi åkte upp till farmor i Kristdala en sväng och busade. Jag fick hjälpa farmor i trädgården. Det blev riktigt fint i blomlandet om jag själv får säga! Tihi, undrar hur man får gröna fingrar som alla pratar om??? Måste vara med målarfärg, eller?

Passade även på att gosa lite med en katt som jag fick syn på! Tänk om man skulle övertala mamma och pappa till att få en sådan här gosig liten sak. Hmmm!

Efter en dag hos farmor åkte pappa och jag hem för att överraska mamma med lite mat. Hon blev jätteglad när middagen stod på bordet när hon kom hem från jobbet.

Ska se att jag blir en toppentjej när jag blir stor då jag kan så mycket braigt redan nu. Både plantera och laga mat. Undrar vad jag ska hitta på när jag blir riktigt stor. Hmmm.

Ha det gottit. //D

Inga kommentarer: