lördag 2 maj 2009

En solig dag i lekparken!

Soliga dagar och lek i temaparken är goa dagar. Helst när man tar med sig en massa fika så man kan hämta lite energi till leken. Fast det är ju inte bara jag som tycker om fika, päronen är ganska förtjusta i det oxå.
Nu ser det verkligen ut som att jag inte gjorde något annat än fikade hela tiden men det gjorde jag faktiskt.

FAKTISKT gjorde jag det faktiskt. Antar att jag levde rövare så mycket att varken mamma eller pappa hann med att ta några kort. Jag gungade, sprutade vatten, grävde i sanden, åkte rutschkana och så.... fikade jag lite till. Då åkte kameran fram igen. :O) Men som alla dagar tar även denna slut och man måste åka hem. Hoppas man kan åka tillbaka snart igen. Och att solen kommer tillbaks oxå.



Hej på er så länge.


Vi hörs så syns.

Inga kommentarer: