måndag 17 mars 2008

Förkyld igen men melodifestival, ostbågar och storebror piggar upp en!

När jag vaknade idag så var brorsan hemma igen! Jipppiiiee! Det är ju såå kul! Har legat förkyld nu så man har inte kunnat vara ute och träffa kompisarna. Det är jätte kul att busa med mamma och pappa men HALLÅ! Inte hela tiden va! Nä nu var det extra skoj att brorsan kom hem över helgen och busade.

På lördagskvällen var det dukat för melodifestivalen hemma hos oss och gissa vem som inte ville gå och lägga sig. Inte när det står så mycket gott på bordet och spelas en så massa bra musik. Vem kan sova då? Hihi. När mamma och pappa inte såg smög jag mig fram och fick tag på en ostbåge! Mummmms!

Fast det blev bara en ostbåge! :O( När mamma och pappa kom på mig fick jag och nalle allt välja på att nöja oss med majskrokar eller åka bums i säng! Valde så klart majskrokarna och delade glatt med mig till nallen min!
Det blev en riktigt myskväll i soffan med nalle, mamma, pappa och storebror. Tills slut var jag så trött att ögonlocken blev för tunga så då bar mamma upp mig till min säng där jag somnade bums och säkert drömde sött om den där goda ostbågen! Hihi

Inga kommentarer: