torsdag 10 januari 2008

Bus på hemmaplan när Nyfiket inte är öppet!

Så var vi inne på årets andra vecka men fortfarande var det julstängt på Nyfikarna! Eftersom mamma och jag var på
bushumör denna måndag sms:ade vi runt att de som var sugna
på lite bus var välkomna hem till oss på eftermiddagen.
Det blev en jätterolig eftermiddag. Alwa och Christoffer, Axel och Lotta samt Theo och Gith kom och busade hela eftermiddagen lång.
Senare i veckan var vi hemma hos Alwa och busade. Det var jag, Leo, Theo, Axel och Alwa med våra mammor som träffades.
Vi började med en jätteskön promenad och sen var det fika
och bus. Mia satte på musik som vi dansade loss till. Superkul!

Här dansar mamma och jag loss till lite musik. Tror jag sneglar på Leo istället för att koncentrera mig på vad mamma gör. Sen kom pappa och hämtade oss när han hade jobbat färdigt. Gissa om jag blev glad! Jag hade ju saknat honom sååååå mycket idag så jag sprang och gav han en kram när han kom! =)

Det är allt lite ovant att pappa inte är hemma om dagarna!

Men det är ju såååå kul när han kommer hem efter jobbet.

Kram på dig pappa!

Inga kommentarer: