tisdag 15 januari 2008

Äntligen öppnar Nyfikarna igen!

Så äntligen var det dags för att busa av sig på Nyfikarna igen! Jiiipppiiieee! Efter ett långt juluppehåll öppnade äntligen öppna förskolan sina dörrar igen. Mamma och jag var på plats för att busa rejält men extra kul var det att även pappa kom dit för att busa en stund efter det att han slutat jobba.
Pappa fick gång på gång åka rutschkana med mig! Tja alltså, det var inte så att pappa klättrade upp på rutschkanan och åkte utan han höll i mig medan jag klättrade upp och åkte ner om och om igen. Fniss. Sen åkte tunneln fram. Titt tutt på dig mammsingen! :O)
Tänk vad jag har saknat att få åka till Nyfikarna för att sjunga och busa med alla mina kompisar. Somnade den kvällen redigt sött efter en eftermiddag fylld med bus!

Inga kommentarer: