fredag 4 januari 2008

Gott Nytt År!


Så var det dax att fira in det nya året!
5.4.3.2.1...Gott Nytt År!......ZZZzzzzz! Hihi, som Ni kanske anar
så sov jag igenom alla smällare och allt jubel vid tolvslaget! Var lite orolig och vaknade till lite då och då strax innan tolvslaget så mamma beslutade sig för att titta på raketerna från mitt rum medans pappa och storebror gick ut och tittade på allt fyrverkeri!
Det var skönt att mamma fanns till hands att hålla i handen när raketerna smällde som värst... för då kunde jag ju gutt sova mig igenom tolvslaget! Jag märkte inte att det blev 2008 precis men tidigare på kvällen kalasades det för fulla muggar så då märkte jag allt att något var på gång! På kvällen var mormor förbi på nyårsmiddag och pappa och brorsan hade ordnat med ett litet minifyrverkeri på gården åt mig då vi alla misstänkte
att jag skulle sova kl 00.00!

Mamma och mormor hade gjort i ordning planka till middag så det var en hel del nya och spännande smaker jag fick prova på. Mest tyckte jag om melonerna och ananasen men var inte så förtjust i passionsfrukten. Av det jag orkade med av nyårsfirandet så hade vi det jättemysigt och busade tills jag inte tyade mera! Fniss.

Hoppas Ni alla haft ett riktigt gott 2007 och får ett ännu bättre 2008! Hoppas det blir fullt av massa bus och nya spännande äventyr med alla Er mina underbara vänner!

God fortsättning på det nya året önskar Denise med familj.

Inga kommentarer: