fredag 4 januari 2008

Mellandagarna bjöd på mera julklappar, mera mys och spelkväll med föräldrargruppen!

På Juldagen bar det av hem till farmor och Kari för att fira jul tillsammans med dom och farbror Fredde och hans familj. Det blev en hel del mat, gottigheter och paket men även en skön promenad i det fina vädret!
Givetvis hälsade vi även på mormor i mellandagarna för att hinna spendera så mycket tid med moster och BusAnders som möjligt innan de skulle resa hem igen. Tycker så mycket om när de är här. Så fort jag blir lite trötter så får jag nästan alltid krypa upp i famnen på moster och slummra till lite! Här har jag precis somnat in så gutt så!

I mellandagarna passade även föräldrargruppen på att träffas! Det blev en spelkväll i mitten av veckan hemma hos Axel och hans familj. Kvällen bjöd på bus, skratt, vin och massa gott att mumsa på.
"Citat från kvällens småttingar"
Denise:
Men vänta här! Vad håller ni vuxna på med!?! Händer det något spännande här uppe på bordet så vill jag också vara med pappa. Jag vill oxå smaka!!!


Axel:
Nä, men allvarligt pappa, svaret på den frågan kan ju till och med jag! Skärpning pappsingen!


Denise:
Nä pappa! Det där är nog fel! Äh låt mig skriva istället så att vi får något poäng åtminstone!


Leo:
Äh Magnus, häll på mera vet jag! Det verkar bli en lång kväll och Micke behöver nog en liten cola-kick om dom ska komma ifatt! Hihi.

Inga kommentarer: