måndag 21 april 2008

Grattis Philip på 2-års dagen!

Idag är det den 20:e april och jag har varit på kalas! Det är min kompis Philip Flocke som fyller hela 2 år! Hipp Hipp Hurra!


Det blev ett jätteskoj kalas! Vi fick en massa gott att äta. Jag provade korv med bröd för första gången och det var faktiskt ganska gott! Fast jag ville inte äta skinnet på korven utan den fick mamma ta bort, Hihi. Då det var fint väder passade alla på att njuta av solen och var ute och lekte. Det blev fiskdamm där man fick en spade, ett leksaksdjur och ett paket russin. De stora barnen fick godis men Meja och jag fick nöja oss med russin! Lika glad var jag för det eftersom russin är sååå himla gott! Sen lekte vi ute i Philles nya sandlåda som hans pappa hade byggt till honom i födelsedagspresent! Superkul. Det var ju tur att vi fick spadar i fiskdammen! Fyndigt! ;O) Beach-buggyn som mamma, pappa och jag köpt till Phille fick oxå hänga med ut! :O)


När vi hade busat av oss lite så gick vi in och fikade igen. Glass och kakor stod framdukat när vi kom in! Mummms det var bara att hugga i. Mätt och belåten somnade jag gutt i bilen på vägen hem när kalaset var slut.


Tack för ett jättekul kalas Phille. Hoppas du blev glad för paketet vi gav och att du fick en bra födelsedag! STORA kramar Denise med familj.

Inga kommentarer: