tisdag 15 april 2008

Äntligen dags för Nyfikarna igen!

Måndagen den 14:e april fick jag så äntligen åka till Nyfikarna och busa igen. Nu tyckte mamma att jag varit frisk så pass länge att jag hade goda chanser att stå emot eventuella förkylnings-basillusker och annat som sprids bland alla småttingar! Hihi


Det var jättekul att få komma dit och busa med alla kompisarna. Det var lite läskigt i början så det var skönt att både mamma och pappa var med. Efter ett tag hade jag glömt allt det läskiga och busade på som vanligt. Pappa hade fullt upp med att hålla koll på Alwa, Axel och mig medans mamma som vanligt står bakom kameran!
Man blir trött av bus! Bäst att ta en liten vilopaus hos pappa!
Det var skönt att vila hos pappa lite då och då.... hihi det tyckte nog pappa oxå eftersom även han var trött efter att ha jobbat natt hela helgen! Stora kramar till pappa eftersom han segade sig upp och följde med till Nyfikarna idag bara för att få busa med lilla mig!

Inga kommentarer: