fredag 11 juli 2008

Bad & grillkväll hos Farmor med familjen Snygg!

Den 10:e juli Juli åkte vi till farmor och Kari i Kristdala för en grillkväll med dom och familjen Snygg. Innan dess passade vi på att stanna till vid sjön Humeln på eftermiddagen för ett svalkande dopp. Solen sken och det var jätte varmt i vattnet så vi stannade ett bra tag på stranden. Brorsan simmade jätte långt ut och jag sprang efter men kom inte så långt då vattnet ganska fort nådde upp över magen på lilla mig. Det är annat för stora brorsan som kan gå jätte långt ut i vattnet! Både pappa och mamma busade med mig jättemycket i vattnet så det stänkte rejält. Efter vi badat åkte vi vidare till Farmor för att grilla lite. Dit kom även familjen Snygg för att vara med och grilla. Dvs farbror Fredrich, faster Malin samt kusinerna Jennifer och Viktor. Det blev en massa god mat som farmor och Kari hade lagat till och en hel del bus. Det var super roligt att busa med Jennifer. Hon flög runt med mig i en grön liten låda och snurrade runt runt så det kittlade rejält i maggen.
Det är så kul när vi träffas allihopa och käkar gutt och umgås! Längtar redan till nästa gång vi ses! Kram Kram

1 kommentar:

Fredrich sa...

Hej Denise ! Grattis på din namnsdag. Don Fredrich slarvade och glömde din present i bilen. Troligtvis för att du inte var hemma. Jag kommer förbi på söndag och ger dig den,,,,,Sov gott