söndag 7 september 2008

Kräftfest hemma hos Theo!

Lördagen den 6:e september 2008 var jag, mamma och pappa på kräftskiva hos Theos familj. Hit kom även Axel, Alwa, Alvar och William samt deras päron förstås. Det var en super duper kväll med mycket god mat. Först blev det grillat och senare på kvällen blev det kräftor i stora lass. Jag vågade faktiskt mig på att smaka på lite kräftor. Till pappas stora förtvivlan tyckte jag faktiskt det var rätt gott. Himla salt bara, så jag slukade hela min festis på en gång sen.
Vi busade och hade skoj långt in på natten. Men jag orkade inte redigt vara uppe ända tills festen var slut utan mamma och pappa fick bära mig sovandes hem. Märkte knappt att de la ner mig i sängen. Var helt slut efter att ha busat med alla mina goa vänner en hel kväll. Det var såååå kul att se er igen. Hoppas det inte dröjer så länge tills vi ses igen. Kram Kram
TACK Theo med familj, för en jätte trevlig kräftfest !

Inga kommentarer: