torsdag 25 september 2008

Min första dagis-fotografering!

Hej alla kompisar! Vill bara visa vad fin jag blev på mitt första dagisfoto. Det var jättespännande att fota sig med en riktig fotograf. Ni ska veta att mina kära päron inte trodde jag skulle fixa det alls. Nähä, de trodde jag skulle sitta i knät på någon av fröknarna på gruppfotograferingen men inte jag se ni. Jag kan själv! Visst blev det bra.
Här kan ni se alla mina skolkompisar och mina goa fröknar.... heter det fröken om man är en kille? Hur som hellst så är det goa Peter, det är han som spelar och sjunger på våra sångstunder.

Tyckte nog allt jag fick in en cool liten stil på fotografiet. När fotografen sa att vi skulle le in i kameran så vad det nästan bara fröknarna som förstod vad han menade. Vi barn ville se coola ut istället! Fniss

Inga kommentarer: