lördag 21 februari 2009

Micke, Tia-Mia och bäbisen i maggen på besök!

Hej på er!

Idag kom mamma och pappas kompisar på besök. Och faktiskt en kompis till mig oxå, fast det vet han/hon inte än, tihi. För det är nämligen så att det finns en liten bäbis i maggen på Tia-Mia som jag ska leka med sen. Det är jättekul när det kommer folk till oss, för då får jag sååååå mycket uppmärksamhet och kommer undan med det mesta för alla tycker jag är sååååå söt när jag busar. Tihi, fast päronen blir lite trötta på mig ibland.

Dock fick pappa inte så mycket fika i sig då han var tvungen att leka med mig emellanåt. Så jag drog bland annat fram pärlorna för att visa hur duktig jag är på att göra mönster. Hmmm, visst ser pappa ooootroligt road ut när han leker med mig?? Eller vad tycker ni?? Tur att han inte alltid är så här engagerad när vi leker, hi hi.


Hoppas min kompis kommer ut snart så vi får leka. Du har varit där inne tillräckligt länge nu.

Kram på er Tia-Mia och Micke, tack för titten!

Inga kommentarer: