lördag 7 februari 2009

Tur att LEO har haft vattenkoppor!

Tur att LEO har haft vattenkoppor!
Efter att inte ha fått busa något med någon annan än mamma och pappa så var det super roligt när Leo och hans familj i eftermiddags (den 7:e februari) kom förbi på en busfika! Leo har nämligen haft vattenkoppor redan så han kan inte bli smittad igen. De hade med sig Happy Meal till Leo och mig. Mummss vad gott! Vi fick i oss lite krubb och sen busade vi runt rejält medans våra päron fikade och skvallrade ikapp! Det var nog minst lika roligt för mamma och pappa att få träffa lite vänner!
Leo och jag röjde runt rejält! Vi kunde bara inte sitta still. Inte ens i soffan. Leo skuttade och dansade emellan mamma Marie och pappa Mattias som försökte fika lite! Hihi, givetvis var jag snabb på att göra detsamma i soffan där mina päron satt! Det är ju jätte skoj att busa till det lite extra nu när man börjar piggna till lite smått!


Hmmm undrar förresten om mamma kommer att bli sjuk. Hon har nämligen inte haft vattenkoppor! Det är lugnt mamma. Visst vill jag till dagis men om du behöver någon som är hemma och busar lite med dig kan jag ställa upp att VAV:a lite ( "vård av vuxen" ). Hihi

Inga kommentarer: