tisdag 9 oktober 2007

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA!

Den 29:e september fyllde min underbara pappa 37år!
Grattis på födelsedagen pappsingen! Jag älskar dig så!
Givetvis blev det kalas hemma hos oss. Farmor och mormor kom förbi och fikade och så var ju storebror hemma över helgen! Det blev paketöppning, fika och bus för hela slanten.

Senare på kvällen myste familjen framför tv:n. Medans pappa, mamma och storebror mummsade i sig av pappas hemmagjorda hamburgartallrik mummsade jag loss på gurk- och morotsstavarna som fanns framdukade. Den kvällen fick jag vara uppe senare än vanligt och tur var väll det för det är ju såååå kul att busa med brorsan när han är hemma. Övertalade brorsan och pappa att läsa min favoritbok om och om igen.

Men tidigare på dagen hade vi även hunnit med ytterligare ett kalas.
Det var nämligen min goaste lilla vän MY som hade 1års kalas.

De bor egentligen i Stockholm men då de var hemma i Oskarshamn och hälsade på släkt och vänner passade de på att ha ett litet släktkalas. Givetvis var vi oxå där! Mys mamma hade gjort världens coolaste tårta som föreställde .... givetvis... lilla My! Hihi. Mys mamma hade även gjort en egen liten tårta till mig då jag inte får äta vanliga tårtor. Så himla snällt och såååååå smaskigt! My fick massa paket och mamma, pappa och jag hade köpt en personlig sagobok samt en dragfigur i form av en snigel till henne.

.
Hoppas din 1års dag blev bra och att du fick allt du önskat dig!
Det var i alla fall ett jätte trevligt kalas.
Längtar redan tills vi ses nästa gång Mysan! Kram kram.

Inga kommentarer: