måndag 8 oktober 2007

Monster och monstermannen på besök!

Samma kväll som vi kom hem från IKEA (den 21:a september) kom monster och monstermannen på besök! Moster och Anders var hos mormor och hälsade på över helgen och givetvis var även vi med och busade. Det är ju sååååå roligt när moster och hennes man kommer hit från Halmstad och hälsar på. Här försöker jag flörta in mig hos moster för att få henne att läsa en godnattsaga för mig.


På lördagen var moster iväg på äventyr så då la jag beslag på monstermannen! Först busade vi rejält hemma hos oss med mina leksaker och sedan när vi var hos mormor fick jag kika lite på hans coola mobiltelefon. En sån vill jag oxå ha när jag blir stor! Den spelade en massa roliga melodier.

Efter att ha busat rejält med mamma, pappa och Anders var det skönt att krypa upp och mysa lite i knät på moster som då hade hunnit komma hem igen.


Kolla in vilket bra gruppfoto jag, monster och monstermannen tog hemma i mormors trädgård på söndagen innan de skulle resa hem.

Dom är ju för härliga! Det är alltid lika tråkigt när de åker hem igen men tur är väl att man kan säga hej genom skype-telefonen när man vill! KRAM på Er moster och Anders! Hoppas vi ses snart igen!

Inga kommentarer: