torsdag 25 oktober 2007

Äntligen fick jag träffa lite vänner igen!


Äntligen fick jag träffa lite vänner igen! Har saknat Er så!!!!

Förra veckan, den 18:e oktober var jag, Isak, Meja samt våra mammor vid lekplatsen i stan och busade. Isak och jag passade på att gunga lite i solskenet och sen gick vi på långpromenad i det underbara höst vädret.

Efter promenaden var det fika och busdags hemma hos Meja. Fick mumsa på lite fralla men hade svårt att sitta still då det fanns så mycket skoj att kika på.


Givetvis har jag även mött mina kompisar från föräldrargruppen! I tisdags, den 23:e oktober var vi hemma på lunch hos Axel och hans mamma. Efter maten blev det en hel del bus. Här är jag, Alwa, Axel och Alvar i farten.


Det är alltid lika roligt att få träffa alla mina kompisar! Ni är de mest underbara vänner en glad liten tös som jag kan ha! Önskar bara att jag även såg Er som bor lite längre bort lite oftare. Miss U! Stora kramar till alla mina vänner runt om i Sverige!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vi saknar dig också. Vi kommer ner till morfar 1:a advent, då får vi busa.

Kram
Jakob och My