söndag 11 november 2007

Föräldrargruppsträff, Halloween & Kalas!

Den 31:e oktober var det föräldrargruppsträff igen! Denna gången så var det information om dagis som stod uppskrivet på schemat! Medan de vuxna lyssnade på informationen så sysselsatte vi oss med att utforska alla de leksakerna som fanns.


Direkt efter träffen åkte jag, mamma och pappa hem till min kusin Viktor och hans familj. Idag så fyllde nämligen Viktor år och skulle givetvis få paket av oss på sin stora dag! Viktor och hans syster Jennifer var jättesnälla och lånade ut sina leksaker till mig. Mamma vakar hela tiden noga över axeln min så att jag inte tog sönder någon av deras leksak. Sen var det dags för kalasmiddag! Fick för första gången smaka på lite klyftpotatis! Hamburgarna fick mamma behålla själv men potatisen la jag beslag på! Smaskens!

Eftersom dagen varit full av aktiviteter hann vi inte reflektera så värst mycket över att det idag var "Halloween". Men dagen till ära åkte fångdräkten på när det var pyjamasdags. Så man kan väl säga att jag klädde ut mig lite i alla fall! HihiUtklädd eller ej så är jag i alla fall en hejare på att skaka galler! ;O)




Inga kommentarer: