fredag 30 november 2007

Frisk igen och dags för 1-års kalas hos Axel!

GRATTIS AXEL 1-ÅR!
Så var man frisk igen och tur är väl det för kompisen Axel har fyllt 1år och vi var där på kalas! Det var super roligt! Det bjöds på tårta, fiskdamm och en hel del bus. På kalaset kom även Alwa, Alvar, Leo och Theo. Hmm jag kan rimma! Hihi. Ja och så Axel förstås! Hihi
Här sitter vid till bords och smaskar. Jag fick pröva majsbågar för första gången men jag vet inte om jag var vidare förtjust i dom. Dom smakade inte så vidare mycket!

Efter tårtan och paketöppning var det dags för bus igen. Här är Axel, Alwa och jag i full gång med att brotta ner mamma för att sno hennes glasögon. Hihi. Busigt värre!

Kolla vad skoj vi hade. Jag somnade tidigt den kvällen efter allt busande på kalaset! Tack för ett super duper trevligt kalas Axel! Hoppas din dag blev allt du önskat dig!

Många kramar och GRATTIS än en gång från din vän Denise.

Inga kommentarer: