fredag 30 november 2007

Så var det dags igen! Denna gång var det 3-dagars febern som slog till!

Hmmmm! Hur många gånger ska jag bli sjuk under denna höst?
Så var man alltså lite hängig igen! Med över 39 graders feber och ingen aptit så är man inte så vidare pigg utan vill helst vara i mammas eller pappas trygga famn och gosa.


Fast det är klart, jag blev ju 11 månader den 15e november och då fick jag lite paket av mamma och pappa som piggade upp mig lite. Sen kom även mormor och busade och gav mig lite paket.

Sen har jag ju helt glömt bort att nämna att det faktiskt har varit farsdag oxå! Var så glad över att pappa och mamma ska gifta sig så att jag helt glömde bort att skicka en kram till lilla pappsingen i mitt förra inlägg. ;O) Givetvis så får du här en alldeles speciell kram ifrån din lilla dotter samt ifrån mammsingen. Miljoner och drilljoner med pussar och kramar på farsdag lilla pappa! Vi älskar dig så!

Inga kommentarer: