lördag 22 december 2007

1-års kalas hos Alwa och besök av Isak!

Den 20:e december hade Alwa och hennes familj öppet hus hemma hos sig då Alwa fyllde 1 år! Givetvis passade mamma, pappa och jag på att åka dit och grattulera stortjejen! Där var även Axel och hans mamma och en massa andra människor. Det bjöds på varmkorv
och tårta samt en hel del bus vilket jag bara ääääälskar!
GRATTIS ALWA! önskar vi i Mysingsö!

Dagen därpå kom Isak och hans familj på fika! Eftersom Isak var sjuk när jag fyllde 1 år fick jag paket av honom nu istället! Jag fick leksaker till sandlådan som mamma och pappa ska göra i ordning nästa sommar samt världens coolaste anka som kvackade när man sköt den framför sig!

På kvällen åt vi hemmagjord pizza. Gissa om jag blev glad när jag fick smaka lite!


Säg hej till publiken! ;O)


Inga kommentarer: