tisdag 18 december 2007

Mormor följde med till Nyfikarna!

Den 17:e december var det julavslutning på Nyfikarna och då passade mormor på att följa med mig och mamma dit! Det var jättekul att ha med mormor som så glatt busade med alla oss småttingar. Jag hade fullt upp med att visa mormor runt. Det finns ju en hel del leksaker på Nyfikarna som vi brukar leka med. Här är jag i full gång med att visa mormor gunghästen. :O)

Givetvis var det även idag sång och dans så då fick mormor agera fotograf! Tror vi här "rider till kungens slott för att käka honom opp"!!!! Hmmmm måste nog ha missförstått texten på denna låt! Fniss ;O)
Kolla in morsan och mig, det svänger ju!!!!!!!!! :OD
Efter allt dansande var det så äntligen dags för lite mellanmålsfika. Här mummsar mormor och jag på lite pepparkakor som jag fick
efter det att jag mättat magen med lite gröt.

Efter fikat bar det åter iväg ner på golvet för lite bus innan det var dags att åka hem till pappa. Alwa och jag hittade en rolig bil att köra runt i! Eller rättare sagt ... som Alwa körde runt mig i! Hihi.Tänk vad kul mormor att du hann att följa med till Nyfikarna innan det blev juluppehåll! Det måste vi se till att du gör flera gånger! Kram kram på dig mormor.

Inga kommentarer: