torsdag 20 december 2007

På kvällsfika hos Leo och hans familj!

På kvällen den 19:e december var vi på kvällsfika hos Leo och hans familj! Leo har ju såååå mycket roliga leksaker i sitt rum så medans mamma hjälpte Leos mamma med fikat så lekte jag och Leo samt våra farsor med alla nya leksaker som Leo fått när han fyllde 1 år.
Pappa hittade ett flygplan från "Little People" som han blev förtjust i! Givetvis var mamma framme med kameran när pappa fjantade sig! Pust sååååå pinsamma dom kan va ibland....
.... men roliga ändå min tokiga små päron!

Sen var det fika. Då mummsade vi på glögg, kaffe och lussekatter.

Efter fikat busade jag och Marie i soffan! Det gick ganska vilt till. Marie och jag hade kuddkrig och Marie fick in en lyckoträff så helt plötsligt fick jag en kudde i nyllet! Hihi. Det var tur att Marie inte tog i så hårt utan bara småbusade med kudden! Fniss.
När väl pyjamaserna hade kommit på var det dags att lugna ner sig lite i famnen på mamma. Leo myste till det i knät på sin pappa men när kameran åkte fram såg han till att se cool ut inför kameran. Det är inte många jag känner som kan se coola ut i pyjamasen med gosenallen i famnen men det kan Leo! ;O)
När Leo hade somnat la jag beslag på hans päron. Jag gosade in mig i knät på Marie och med ett vakande öga från Mattias hälsade vi på kissemissen lite. Lite läskig var kissemissen nog allt! Är ju mest van vid mosters kissemisse, Alice. Men den här var snäll den oxå!


Inga kommentarer: