söndag 15 juni 2008

Idag har vi varit i Kristdala hos farmor!

Älskar, älskar inte!?!
Men vänta nu! Vem är det jag älskar ... eller inte! Nja farmor, det här var allt lite knepigt! Idag lördag den 14:e juni var jag och mamma hos farmor och hälsade på. Pappa är ju iväg i Hultsfred fortfarande och mamma har jobbat natt så hon var lite trötter.... vad passar då bättre än att busa med farmor! Hihi
På farmors gård finns ett eget litet hus där jag kan vara och leka i! Den kallas visst för lekstuga! Farmor och jag busade med alla leksakerna som finns lekstugan och gick till fåren och kikade på bääääbisarna som nu har hunnit bli ganska stora. Sen var det dags för att käka lite fläskpannkaka! Mumms vad det är gott! Efter maten lärde farmor mig konsten att plocka blommor och deras blad så att man ser vem det är man tycker om så där alldeles speciellt mycket.
PS. Det fick plockas en hel del blommor för det är ju massa människor jag tycker om! Alla kompisar och vänner till mamma och pappa. Hela min släkt och alla mina gosedjur! Men det är klart, allra allra mest älskar jag nog mammsingen, pappsingen och brorsan min! Puss på Er!

Inga kommentarer: