söndag 22 juni 2008

Midsommar 2008!

Midsommaraftonen 2008! Tänk vad massa kul man kan ha på en och samma dag! Dagen började med att mormor kom förbi med en midsommarpresent till mig! Jag fick min allra första dockvagn och en docka som jag nu kunde köra runt i vagnen. Dockan är jätte söt och kan blinka! Dockan och vagnen är klart min favoritleksak just nu! Glad midsommar och tack så jätte mycket för presenten mormor.
Vid lunchtid bar det av för hela familjen hem till Theo och hans familj som oxå bor i Mysingsö. Dit kom även Leo och hans familj för att fira midsommar tillsammans med oss.
Det blev en superduper trevlig midsommar med massa god mat och en massa bus men även lite mys i soffan och en liten promenad med tupplur i vagnen mitt på dan. Här busar jag och pappa med hans solglasögon. Det är inte det lättaste att få på pappa solglasögonen så jag råkade peta pappa i ögonen ett par gånger till Maries (Leos mammas) stora förtjusning. Visst är vi coola pappa och jag!
Eftersom det regnade en del ute fick vi hitta på en massa bus inomhus. Theos pappa tog fram såpbubblorna och blåste massa bubblor som vi barn skulle fånga. Tihiiii vad skoj! Mitt upp i allt ville Theo kramas lite, men då dök beskyddande pappa ner i kramen och övervakade det hela. Pappa, inte ladda hagelbössan än va!?! Hihi. Sen fångade vi bubblor i 190 igen. Theo och jag krockade nästan när vi försökte fånga samma bubbla. Vi busade så mycket att mina toffsar höll på att lossna så pappa fick fixa till dom lite då och då. TACK för en otroligt rolig och mysig midsommar! Kram från Denise med familj.

Ps. Vill även skicka en extra stor midsommar kram till Axel och hans familj som skulle varit med oss och firat midsommar men Axel blev sjuk så han och hans familj fick tyvärr stanna hemma. Stora midsommarkramar på dig Axel och krya på dig!

Inga kommentarer: