fredag 23 januari 2009

Bibblan med pappa och farmor.

Idag var pappa ledig och jag hade bestämt att vi skulle gå till biblioteket och låna böcker, för nu var de vi hade hemma utlästa och jag kunde dem nästan utantill. På bibblan kan man göra annat än att låna böcker har jag kommit på. Man kan busa, mysa, leka och pussla, men man måste tänka på att använda små bokstäver säger pappa. Förstår inte riktigt vad han menar???? Jag är ju liten så jag använder väl bara små bokstäver, hmmm!?! Idag när vi var där så kom farmor och överraskade oss, det var jättekul, så jag passade på att visa hur duktig jag är på att pussla. Farmor blev sååå förvånad av mina talanger, eller visst ser det ut så. Det bästa när man varit någon timma på bibblan, är att man måste bara avsluta med en liten fika på stan. Nu har pappa och jag gjort detta till en tradition, så pappa behöver aldrig fråga mig vad jag vill göra när han är ledig. För svaret på en sådan fråga blir alltid, Bibblan och fika! Hihi.


Kram pappis!

Hoppas på en ledig dag snart igen.

Inga kommentarer: