söndag 25 januari 2009

På besök hos LEO

Idag den 25:e januari var vi på besök hos Leo, vårat päron hade strålat samman och kommit på den braiga idén att ta en liten fika. Vilket var jättekul då vi inte setts på ett bra tag. Men men, det blir lite långtråkigt att bara sitta stilla och fika gott, så jag passade på att testa Leo rutschkana han hade fått. Jaa, faktiskt hade han en riktig kana inomhus. Så det var bara att ge sig upp i den och testa, tihi. Tror att mina päron satte både paj och kaffe i halsen när jag till deras stora förvåning åkte ner alldeles själv. Sviiiiiisch vad det gick fort. Det var så kul att jag åkte massor av gånger. Måste övertala mamma och pappa att åsskå få en sån. Hmm, när jag blev lite för våghalsig så blev vi förvisade ut i köket. men det var inte så dåligt det häller för Leo hade värsta "feta" målarlådan med en massa olika pennor, penslar och färger. Om ni undrar varifrån mitt coola språk kommer ifrån så är det för att min brorsa snackar så. Han är megacool och det är en massa saker som är fettcoola å så. Coolt att vara 08 tror jag. Tihi

Kolla in målarlådan kompisar, det finns ju pennor och kritor till oss alla. Ni ska veta att vi målade många konstverk den här dagen. Även om jag tog paus ibland för att kolla balansen på pennorna. Kolla in va! Dem kunde stå jättebra på bordet.

Tack för att vi fick komma och hoppas vi ses snart igen.


Kram från Denise och mina små päron!

Inga kommentarer: