torsdag 29 januari 2009

Kinamatskväll med Axel och hans familj!

I dag när mamma hämtat mig från Dagis och pappa kommit hem från jobbet fick vi besök! Axel, mamma Lotta och Pappa Magnus kom över på en kinamatskväll! Toppen kul! Vi mummsade först i oss en massa kinamat...... eller snarare alla utom jag mumsade i sig kinamat! Jag åt lite men sen strejkade jag och visade upp mina allra bästa och charmigaste sidor ett tag. Inte mycket till matro för de övriga! Hmmmm! Men tills dess att alla hade ätit färdigt hade jag tröttnat på att vara tjurig och kinkig! Axel och jag tog istället och lekte med lera en stund. Vilket ju var mycket roligare än att gå om kring och tjura!

När Axel och jag tröttnad på att leka med lera så kom vi på, vad vi tyckte var en toppen idé, att klä in lekbordet och dess stolar med leran! Eftersom mamma och pappa hade fullt upp med att sitta och prata med Axels mamma och pappa i soffan så han vi ganska långt innan våra päron upptäckte vad det var för bus vi hade hittat på.





Det var jätte kul att ses och busa igen Axel. Vi får göra flera sådana här kvällar! Man måste ju ha mat med sig och va där bättre än lite bus efter maten för att sedan sova gutt om natten!


KRAMIZ på Er framiljen Antonsson.

Inga kommentarer: