torsdag 6 september 2007

Min fjärde månad!



När jag var 4 månader var det dags för min allra första resa. Det bar av till min favorit moster, hennes sambo och deras gooa lilla kisse i Halmstad.

Denna månad var det även dags för min första vaccinationsspruta. Snyft! Det blev ingen feber som tur var men lite hängig blev jag allt!

Men något roligt som hände var att jag fick gå på min kompis My´s dop och så blev jag redigt duktig på att hitta mina fötter att leka med när jag låg på rygg! Så blev det ju även påsk! Men att vara påskkärring fick vänta tills nästa år tyckte mamma!



När jag var 4 månader var vi
även iväg med två kompisar,
Alwa och Leo, samt deras
familjer och bodde på hotell
i Kalmar. Hel mysigt!






Så var mammas alla
vänner i "tjejligan" med
sina småttingar på besök.
Vissa i och vissa utanför
magarna! Hihi




Det var även denna månad
som jag, någon vecka innan
jag blev 5 månader, fick ett
djungel-babygym som var
super grymt! I slutet av denna månad, dvs strax innan jag fyllde 4 månader, passerade jag 6000 g gränsen och när min 4 månaders dag kom vägde jag 6055 g och var 63 cm lång.

1 kommentar:

Norpan sa...

Hej!
Vilken fin sida ni har gjort!! Massa fina bilder!!Nu ska i gå in och kika ofta! Ha det så bra så ses vi på simmet! Kram ifrån Norpan med familj